Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Plesno izražanje in naravoslovje
ID
Schmidt, Gordana
(
Avtor
),
ID
Kos, Marjanca
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1324
Galerija slik
Izvleček
V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
predšolski otrok
,
ples
,
naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Tipologija:
2.02 - Strokovna monografija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
samozal.
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/RUL-51688
UDK:
37.015.31:793.3(0.034.2)
ISBN:
978-961-245-951-2
COBISS.SI-ID:
251191296
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1594
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj