izpis_h1_title_alt

Plesno izražanje in naravoslovje
ID Schmidt, Gordana (Author), ID Kos, Marjanca (Author)

URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1324 This link opens in a new window

Abstract
V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.

Language:Slovenian
Keywords:predšolski otrok, ples, naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Typology:2.02 - Professional Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:samozal.
Year:2011
PID:20.500.12556/RUL-51688 This link opens in a new window
ISBN:978-961-245-951-2
UDC:37.015.31:793.3(0.034.2)
COBISS.SI-ID:251191296 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1596
Downloads:182
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back