izpis_h1_title_alt

Factors hindering teachers from integrating natural sciences and mathematics into home economics courses
ID Torkar, Gregor (Avtor), ID Koch, Verena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://journals.indexcopernicus.com/abstracted.php?level=5&icid=1010406 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 216-223
Številčenje:Vol 11, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-51551 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3
ISSN pri članku:1648-3898
COBISS.SI-ID:9389129 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1277
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of Baltic science education
Skrajšan naslov:J. Balt. sci. educ.
Založnik:Scientific Methodical Center "Scientia Educologica"
ISSN:1648-3898
COBISS.SI-ID:512247577 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj