Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Factors hindering teachers from integrating natural sciences and mathematics into home economics courses
ID
Torkar, Gregor
(
Avtor
),
ID
Koch, Verena
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://journals.indexcopernicus.com/abstracted.php?level=5&icid=1010406
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2012
Št. strani:
Str. 216-223
Številčenje:
Vol 11, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-51551
UDK:
37.091.3
ISSN pri članku:
1648-3898
COBISS.SI-ID:
9389129
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1522
Število prenosov:
149
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of Baltic science education
Skrajšan naslov:
J. Balt. sci. educ.
Založnik:
Scientific Methodical Center "Scientia Educologica"
ISSN:
1648-3898
COBISS.SI-ID:
512247577
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj