izpis_h1_title_alt

Vrtec - prostor aktivnega demokratičnega državljanstva
ID Turnšek, Nada (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1367 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Raznolikost konceptov državljanske vzgoje v deželah Evrope nakazuje, da je le-ta tesno povezana s pogledi na otroštvo, podobo otroka v družbah oziroma kulturnih sistemih ter razumevanjem vloge posameznika v družbi. Nekateri razlagajo državljansko vzgojo predvsem kot pripravo otrok za vlogo dobrega državljana – odraslega, ki bo vestno izpolnjeval svoje obveznosti do družbe. V zahodno-evropskih zlasti nordijski državah pa prevladuje koncept aktivnega in/ali demokratičnega državljanstva, ki postavlja kot osrednji cilj vzgojo otroka za dejavno vključevanje v družbeno življenje, za angažiran odnos do problemov skupnosti in vključevanje v oblike neposrednega demokratičnega odločanja v okoljih oz. ustanovah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolski otrok, državljanska vzgoja, učni cilj
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 29-39
PID:20.500.12556/RUL-51232 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2
COBISS.SI-ID:7990089 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2923
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pre-school child, civics, teaching objective

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj