izpis_h1_title_alt

Vrtec - prostor aktivnega demokratičnega državljanstva
ID Turnšek, Nada (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1367 This link opens in a new window

Abstract
Raznolikost konceptov državljanske vzgoje v deželah Evrope nakazuje, da je le-ta tesno povezana s pogledi na otroštvo, podobo otroka v družbah oziroma kulturnih sistemih ter razumevanjem vloge posameznika v družbi. Nekateri razlagajo državljansko vzgojo predvsem kot pripravo otrok za vlogo dobrega državljana – odraslega, ki bo vestno izpolnjeval svoje obveznosti do družbe. V zahodno-evropskih zlasti nordijski državah pa prevladuje koncept aktivnega in/ali demokratičnega državljanstva, ki postavlja kot osrednji cilj vzgojo otroka za dejavno vključevanje v družbeno življenje, za angažiran odnos do problemov skupnosti in vključevanje v oblike neposrednega demokratičnega odločanja v okoljih oz. ustanovah.

Language:Slovenian
Keywords:predšolski otrok, državljanska vzgoja, učni cilj
Typology:1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2009
Number of pages:Str. 29-39
PID:20.500.12556/RUL-51232 This link opens in a new window
UDC:373.2
COBISS.SI-ID:7990089 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2924
Downloads:228
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:pre-school child, civics, teaching objective

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back