izpis_h1_title_alt

The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
ID Juriševič, Mojca (Avtor), ID Vrtačnik, Margareta (Avtor), ID Kwiatkowski, Marek (Avtor), ID Gros, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pubs.rsc.org/en/Content/ArticleLanding/2012/RP/C2RP20004J Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 237-247
Številčenje:Vol. 13, No. 2
PID:20.500.12556/RUL-50947 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.3
ISSN pri članku:1109-4028
DOI:10.1039/C2RP20004J Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:9165897 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1351
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Chemistry Education. Research and Practice
Skrajšan naslov:Chem. Educ. Res. Pract.
Založnik:University of Ioannina
ISSN:1109-4028
COBISS.SI-ID:1496412 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj