Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
ID
Juriševič, Mojca
(
Avtor
),
ID
Vrtačnik, Margareta
(
Avtor
),
ID
Kwiatkowski, Marek
(
Avtor
),
ID
Gros, Nataša
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pubs.rsc.org/en/Content/ArticleLanding/2012/RP/C2RP20004J
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2012
Št. strani:
Str. 237-247
Številčenje:
Vol. 13, No. 2
PID:
20.500.12556/RUL-50947
UDK:
37.015.3
ISSN pri članku:
1109-4028
DOI:
10.1039/C2RP20004J
COBISS.SI-ID:
9165897
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1593
Število prenosov:
212
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Chemistry Education. Research and Practice
Skrajšan naslov:
Chem. Educ. Res. Pract.
Založnik:
University of Ioannina
ISSN:
1109-4028
COBISS.SI-ID:
1496412
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj