izpis_h1_title_alt

Načrt vpeljave upravljanja storitev s pristopom ITIL : primer podjetja Telekom Slovenije
ID Šuster Erjavec, Aleš (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/suster4466.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:telekomunikacije, informacijska tehnologija, management, storitve, standardi, case study, podjetje, Telekom
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Šuster Erjavec]
Leto izida:2012
Št. strani:IV, 98, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-41228 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:21205478 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1605
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Plan for implementing service management using ITIL in Telekom Slovenije
Ključne besede:telecommunications, information technology, management, services, standards, case study, enterprises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj