Podrobno

Vpliv vizualne podobe izdelkov s trgovinsko blagovno znamko na nakupne odločitve : magistrsko delo
ID Zajc, Vanja (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zajc125-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, proizvodi, blagovne znamke, embalaža, image, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Zajc]
Leto izida:2008
Št. strani:63 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40723 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17921766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2231
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZAJC, Vanja, 2008, Vpliv vizualne podobe izdelkov s trgovinsko blagovno znamko na nakupne odločitve : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : V. Zajc. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zajc125-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, products, trademarks, packaging, image, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Genska elektrotransfekcija na poroznih membranah
  2. CRISPR technologies in Chinese hamster ovary cell line engineering
  3. Proteomska analiza odziva celičnih linij kitajskega hrčka (CHO) na spremembe fizikalnih parametrov gojenja
  4. Spremljanje sprememb v transmembranski napetosti po elektroporaciji celic in vitro v prisotnosti zaviralcev ionskih kanalov
  5. Optimizacija zamrzovanja celic ovarija kitajskega hrčka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vodenje električnega kolesa tipa pedelec po navoru
  2. Določevanje tlačnih padcev v cevovodih z upoštevanjem koeficienta trenja
  3. System size dependence of the Zimm-Bragg model
  4. Kanalizacija naselja Branik
  5. Korelacijska analiza

Nazaj