izpis_h1_title_alt

Vpliv vizualne podobe izdelkov s trgovinsko blagovno znamko na nakupne odločitve : magistrsko delo
ID Zajc, Vanja (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zajc125-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, proizvodi, blagovne znamke, embalaža, image, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Zajc]
Leto izida:2008
Št. strani:63 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40723 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17921766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1356
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, products, trademarks, packaging, image, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj