izpis_h1_title_alt

Uporaba prilagojene Hojeve metode za ocenjevanje spletnih strani nacionalnih turističnih organizacij : magistrsko delo
ID Draksler, Matej (Avtor), ID Mihalič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/draksler157.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, modeli, storitve, marketing mix, case study, turizem, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, potovalni uradi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Draksler]
Leto izida:2003
Št. strani:V, 94 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3665 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:13447910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1609
Število prenosov:652
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, communications, models, services, marketing mix, case study, tourism, electronic marketing, Internet, case study, Slovenia, tourist-agencies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj