Podrobno

Formativno spremljanje bralnega napredka na osnovi postopka spremljanja tekočnosti branja, ki temelji na kurikulumu
ID Košir, Janja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ucne-tezave.si/UserFiles/File/Kosir%20Janja_lekt.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekočnost branja, formativno ocenjevanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 96-103
PID:20.500.12556/RUL-35413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028
COBISS.SI-ID:8468553 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3802
Število prenosov:382
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOŠIR, Janja, 2010, Formativno spremljanje bralnega napredka na osnovi postopka spremljanja tekočnosti branja, ki temelji na kurikulumu. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2010. p. 96–103. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ucne-tezave.si/UserFiles/File/Kosir%20Janja_lekt.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava trdnih disperzij fenofibrata s koprocesirano pomožno snovjo in stiskanje orodisperzibilnih tablet
  2. Proučevanje lastnosti trdnih disperzij fenofibrata z mezoporoznim SiO2, izdelanih s pomočjo različnih organskih topil
  3. Proučevanje sproščanja indometacina iz trdnih disperzij mezoporoznega silicijevega dioksida
  4. Primerjava trdnih disperzij naproksena z mezoporoznim silicijevim dioksidom, izdelanih s tremi različnimi metodami
  5. Priprava trdnih disperzij naproksena z mezoproroznim dioksidom pri povišani temperaturi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj