Podrobno

Uporaba navideznega nakupovanja v trženjskem raziskovanju : diplomsko delo
ID Jereb, Janez (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jereb396.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, metode, nakup, poslovna morala, kodeksi, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Jereb]
Leto izida:2002
Št. strani:39 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3321 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13050854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1788
Število prenosov:454
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JEREB, Janez, 2002, Uporaba navideznega nakupovanja v trženjskem raziskovanju : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Jereb. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jereb396.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, market research, methods, purchasing, business morality, codices, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Navidezno nakupovanje
  2. Odgovorni turizem in globalizacija
  3. Turisti in avtentičnost
  4. Organiziranost turistične dejavnosti
  5. Vpliv globalizacije na internacionalizacijo storitev
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Management v turizmu na Gorenjskem
  2. Management v turizmu na Štajerskem
  3. Management v turizmu - Turistična agencija Kompas
  4. Management v turizmu - razvoj Unior turizma
  5. Motivacijski vidik vrednotenja dela na področju hotelirstva

Nazaj