izpis_h1_title_alt

Uporaba navideznega nakupovanja v trženjskem raziskovanju : diplomsko delo
ID Jereb, Janez (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jereb396.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, metode, nakup, poslovna morala, kodeksi, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Jereb]
Leto izida:2002
Št. strani:39 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3321 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13050854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1634
Število prenosov:440
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, market research, methods, purchasing, business morality, codices, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj