izpis_h1_title_alt

"Bitka med blagovnimi znamkami" : primer Droge Portorož
ID Peroša, Enej (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/perosa19.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga Portorož, trženje, blagovne znamke, prodaja, konkurenca, strategija, ankete, metode, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Peroša]
Leto izida:2001
Št. strani:41 str., 20 f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2871 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12134118 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2182
Število prenosov:466
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, industrial enterprises, Droga Portorož, marketing, trademarks, sales, competition, strategy, questionnairies, methods, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj