Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Khine Swe, M. (Ed.)(2013) Critical Analzsis of Science Textbooks: Evaluating instructional effectiveness [Kritična analiza naravoslovnih učbenikov: ocenjevanje učinkovitosti poučevanja]. Dordrecht [etc.]: Springer. ISBN 978-94-007-4167-6
ID
Slapničar, Miha
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2114/1/CEPS_Journal_4%2D1_2014_pp_137%2D141_rev_slapnicar.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
ocena knjige
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 137-141
Številčenje:
Vol. 4, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-28676
UDK:
373.32.016:50
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
10040137
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1330
Število prenosov:
198
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj