izpis_h1_title_alt

Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje : diplomsko delo
ID De Sousa, Carlos Eduardo Nobre (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/desousa1418.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, metode, modeli, case study, dogodek, pospeševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[C. E. N. de Sousa]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 29, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-28614 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21970662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:7727
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, methods, models, case study, event, promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj