izpis_h1_title_alt

Čustveno odzivanje porabnikov na televizijsko oglaševanje : magistrsko delo
ID Jurić, Ivana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/juric1221-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, television, consumer psychology, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Jurić]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 53, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-28591 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:21928678 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2179
Število prenosov:803
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, television, consumer psychology, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj