Podrobno

Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., Naklo : diplomsko delo
ID Bertoncelj, Andreja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bertoncelj24.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bertoncelj]
Leto izida:2001
Št. strani:43 str., XII str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2853 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12070886 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2797
Število prenosov:485
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BERTONCELJ, Andreja, 2001, Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., Naklo : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Bertoncelj. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bertoncelj24.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Merkur, marketing, marketing strategy, business communication, advertisement, sales promotion, questionnairies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Ekonomski vidik regionalizacije v Sloveniji
  2. Regionalni razvoj Zgornje Savinjske doline
  3. Vpliv odhodkov občinskega proračuna na gospodarsko rast v občini
  4. Perspektive pomurskega gospodarstva
  5. Razvojne možnosti občine Pivka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen mest za razvoj regij
  2. Regionalne finančne spodbude gospodarstvu s poudarkom v Zasavski regiji
  3. Catching-up, regional disparities and EU cohesion policy
  4. How soft is the budget constraint for Yugoslav firms?

Nazaj