Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Psihološka resničnost korporacijske identitete : primerjava med opisovanjem znanih osebnosti in opisovanjem podjetij
ID
Podnar, Klement
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Podnar.pdf
Galerija slik
Izvleček
V svojem prispevku avtor v kontekstu preučevanja korporacijske identitete sprejema narativne teorije identitete in psihološki kriterij resničnosti. Avtorjeva osnovna teza je, da, če se posamezniki odzivajo na določeno podjetje, podobno kot se odzivajo na sočloveka, potem je identiteta podjetja za te posameznike psihološko resnična. Narava raziskovalnega problema zahteva zbiranje naravnih deskripcij oz potez (atributov), ki jih posamezniki uporabljajo pri opisovanju ljudi in podjetij. Raziskava temelji na deskriptivni analizi.
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2004
Št. strani:
Str. 902-920
Številčenje:
Letn. 41, št. 5/6
PID:
20.500.12556/RUL-22401
UDK:
658
ISSN pri članku:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
23386973
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1469
Število prenosov:
117
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:
Teor. praksa
Založnik:
Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Izvleček:
In the context of corporate identity research author introduces a very useful narrative approach toward identity and establishes a psychological criterion for realities. Author's main thesis is that if an individual responds to corporate identity in the same manner as he or she would respond to another individual (i.e. his/her identity) it can be argued that corporate identity ispsychologically real to the individual. The nature of research problem demands to gathering of naturalistic descriptions of attributes that are used for describing people and companies. Research is based on descriptive analysis.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj