izpis_h1_title_alt

Psihološka resničnost korporacijske identitete : primerjava med opisovanjem znanih osebnosti in opisovanjem podjetij
ID Podnar, Klement (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Podnar.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V svojem prispevku avtor v kontekstu preučevanja korporacijske identitete sprejema narativne teorije identitete in psihološki kriterij resničnosti. Avtorjeva osnovna teza je, da, če se posamezniki odzivajo na določeno podjetje, podobno kot se odzivajo na sočloveka, potem je identiteta podjetja za te posameznike psihološko resnična. Narava raziskovalnega problema zahteva zbiranje naravnih deskripcij oz potez (atributov), ki jih posamezniki uporabljajo pri opisovanju ljudi in podjetij. Raziskava temelji na deskriptivni analizi.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 902-920
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22401 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23386973 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1178
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
In the context of corporate identity research author introduces a very useful narrative approach toward identity and establishes a psychological criterion for realities. Author's main thesis is that if an individual responds to corporate identity in the same manner as he or she would respond to another individual (i.e. his/her identity) it can be argued that corporate identity ispsychologically real to the individual. The nature of research problem demands to gathering of naturalistic descriptions of attributes that are used for describing people and companies. Research is based on descriptive analysis.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj