Podrobno

Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike : magistrsko delo
ID Terglav, Katja (Avtor), ID Kaše, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Konečnik Ruzzier, Maja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/terglav807-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, kadri, uporaba človeških zmogljivosti, komuniciranje, vodenje, strategija, blagovne znamke, image, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Terglav]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 83, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-16412 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:20922086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1409
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TERGLAV, Katja, 2012, Notranje znamčenje kot način ustvarjanja presežne vrednosti za porabnike : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Terglav. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/terglav807-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, personnel, human resource management, communications, leadership, strategy, trademarks, image, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
  2. Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
  3. Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
  4. Značilnosti branja in pripovedovanja pravljic v predšolskem obdobju
  5. Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pomen branja v predšolskem obdobju
  2. Joga v predšolskem obdobju
  3. Mnenje staršev in vzgojiteljev o bralni znački v predšolskem obdobju
  4. Igra otrok z avtizmom v predšolskem obdobju
  5. Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju

Nazaj