izpis_h1_title_alt

Exploring teachers’ technological pedagogical content knowledge as an indicator for the planning of in-service teacher training in chemistry education
ID Orel, Mojca (Avtor), ID Peklaj, Cirila (Avtor), ID Ferk Savec, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (485,13 KB)
MD5: 6DFD75EFE567C9FE342903EEBEC1C6F0
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://acsi-journal.eu/index.php/ACSi/article/view/8783 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This study examined how teachers teaching chemistry at different levels of education perceive their levels of technological pedagogical content knowledge (TPACK) and examined the relationship of TPACK with age, gender, teaching at different levels of education, time spent teaching chemistry, and frequency of information and communication technology (ICT) use. The study involved 261 teachers, 246 women and 15 men, from all over Slovenia, who have been teaching chemistry for an average of 18 years at different levels of education, with an average age of 45 years. The results showed that teachers teaching chemistry content perceive a high level of TPACK. There is a statistically significant correlation between age, time spent teaching chemistry, and frequency of ICT use with the perceived level of technological pedagogical content knowledge. Younger teachers, those with less professional experience and teachers who use ICT more frequently rated their TPACK higher. Based on the results of the survey, guidelines for planning the in-service teacher training that would support the development of TPACK of teachers teaching chemistry content were developed.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teacher demographic characteristics, information and communication technology, technological pedagogical content knowledge, chemistry teaching, in-service teacher training
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
FF - Filozofska fakulteta
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 451–461
Številčenje:Vol. 71, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-163509 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3-051:54
ISSN pri članku:1580-3155
DOI:10.17344/acsi.2024.8783 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:210465027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.10.2024
Število ogledov:75
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta chimica slovenica
Skrajšan naslov:Acta chim. slov.
Založnik:Slovensko kemijsko društvo, =Slovenian Chemical Society
ISSN:1580-3155
COBISS.SI-ID:21870085 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
V raziskavi smo preverjali, kako učitelji, ki poučujejo kemijske vsebine na različnih ravneh izobraževanja, zaznajo lastno raven tehnološko vsebinsko pedagoškega znanja ter preučili povezavo zaznane učiteljeve ravni tehnološko pedagoško vsebinskega znanja s starostjo, s spolom, s poučevanjem na različnih ravneh izobraževanja, s časom poučevanja kemijskih vsebin in s pogostostjo uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije. V raziskavi je sodelovalo 261 učiteljev od tega 246 žensk in 15 moških iz vse Slovenije, ki poučujejo kemijske vsebine v povprečju 18 let na različnih ravneh izobraževanja s povprečno starostjo 45 let. Rezultati so pokazali, da zaznajo učitelji, ki poučujejo kemijske vsebine, visoko raven tehnološko pedagoško vsebinskega znanja. Med starostjo, časom poučevanja kemijskih vsebin in pogostostjo uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije je statistično pomembna povezanost z zaznano ravnjo tehnološko pedagoško vsebinskega znanja. Na osnovi rezultatov raziskave so bile pripravljene smernice za načrtovanje strokovnega izobraževanja učiteljev, ki poučujejo kemijske vsebine.

Ključne besede:informacijska in komunikacijska tehnologija, izpopolnjevanje učiteljev, tehnološko znanje, demografske značilnosti učiteljev, znanje, kemija, učitelji

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj