V raziskavi smo preverjali, kako učitelji, ki poučujejo kemijske vsebine na različnih ravneh izobraževanja, zaznajo lastno raven tehnološko vsebinsko pedagoškega znanja ter preučili povezavo zaznane učiteljeve ravni tehnološko pedagoško vsebinskega znanja s starostjo, s spolom, s poučevanjem na različnih ravneh izobraževanja, s časom poučevanja kemijskih vsebin in s pogostostjo uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije. V raziskavi je sodelovalo 261 učiteljev od tega 246 žensk in 15 moških iz vse Slovenije, ki poučujejo kemijske vsebine v povprečju 18 let na različnih ravneh izobraževanja s povprečno starostjo 45 let. Rezultati so pokazali, da zaznajo učitelji, ki poučujejo kemijske vsebine, visoko raven tehnološko pedagoško vsebinskega znanja. Med starostjo, časom poučevanja kemijskih vsebin in pogostostjo uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije je statistično pomembna povezanost z zaznano ravnjo tehnološko pedagoško vsebinskega znanja. Na osnovi rezultatov raziskave so bile pripravljene smernice za načrtovanje strokovnega izobraževanja učiteljev, ki poučujejo kemijske vsebine.
|