izpis_h1_title_alt

Zviševanje prepoznavnosti blagovne znamke Bikkembergs s pomočjo celovitega trženjskega komuniciranja : diplomsko delo
ID Pavlovski, Klavdija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pavlovski4618.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, image, oglas, tržne raziskave, tržna analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pavlovski]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 42, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-16176 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20660454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:893
Število prenosov:231
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, image, advertisement, market research, market analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj