izpis_h1_title_alt

Oblikovanje in uravnoteženje ekonomskega sistema v brezplačnih mobilnih igrah : magistrsko delo
ID Trobec, Anja (Avtor), ID Grošelj, Jan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Akulov, Mykola (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (18,56 MB)
MD5: 54D0570EF434C27080CF4B25ED56F633

Izvleček
Namen dela je bralca seznaniti z igralnimi mehanizmi, sistemi in orodji, potrebnimi za oblikovanje ekonomije igre in preverjanje njene uravnoteženosti. Bralcu predstavimo model brezplačnih iger in pojasnimo načine monetizacije, ki se v tem modelu uporabljajo. Predstavimo sistem težavnosti in ekonomski sistem v igri, katerih naloga je spodbujanje uporabnikovega vstopanja, vračanja in prinašanja dobička oblikovalcem preko monetizacijskih metod prisotnih v igri. Delo prikaže način za ustvarjanje ustreznega nivoja težavnosti za izbrano ciljno publiko, ki ga regulira z ekonomskim sistemom, natančneje z nadzorom pretoka virov in valut v igri. Za simuliranje napredovanja uporabnikov skozi igro in s tem preverjanje njene uravnoteženosti, oblikujemo in uporabimo simulator, s katerim se prepričamo o stabilnosti ekonomije. V delu predstavimo oblikovanje konkretne igre, glavnih sistemov v njej in kasneje stabilnost sistemov preverimo s simuliranjem. Uporaba simulatorja odgovori na številna odprta vprašanja, povezana s potekom igre, in pomaga oblikovalcem pri nadaljnem razvijanju igre in oblikovanju monetizacijskih priložnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:monetizacija, virtualne valute, brezplačni model, ekonomski sistem, simulacije
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-158658 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.42
COBISS.SI-ID:197707779 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2024
Število ogledov:287
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing and balancing the economic system in free-to-play mobile games
Izvleček:
The purpose of this work is to familiarize the reader with the gaming mechanisms, systems, and tools necessary for designing the game economy and verifying its balance. We introduce the model of free-to-play games and explain the monetization methods used in this model. We present the difficulty system and the economic system in the game, whose task is to encourage user engagement, retention, and profit generation for developers through monetization methods present in the game. The work demonstrates a way to create an appropriate level of difficulty for the selected target audience, regulated by the economic system, specifically through the control of resource and currency flow in the game. To simulate user progression through the game and thus verify its balance, we design and utilize a simulator to ensure the stability of the economy. In the work, we present the design of a specific game, its main systems, and later verify the stability of the systems through simulation. The use of the simulator addresses numerous open questions, connected with game progression, and assists developers in further game development and monetization opportunities shaping.

Ključne besede:monetization, virtual currencies, free-to-play model, economic system, simulations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj