izpis_h1_title_alt

Analiza uporabe barv z namenom komuniciranja čustvenega sporočila oglasa na primeru oglaševanja parfumov : magistrsko delo
ID Car, Ajda (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/car5394-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglas, čustva, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Car
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 88, 71 str.
PID:20.500.12556/RUL-158393 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:195828739 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:276
Število prenosov:50
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the use of colours to communicate an emotional message of an advertisement : the case of perfume advertising
Ključne besede:marketing, business communication, advertisement, emotions, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj