izpis_h1_title_alt

The role of employer branding for attracting and retaining the best employees : the case of the international IT firms in BIH : master's thesis
ID Radak, Ena (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radak5276-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bosnia and Herzegovina, international company, corporate identity, brands, personnel, employers, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:E. Radak
Leto izida:2023
Št. strani:II, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-158386 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:195641091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:244
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga znamčenja delodajalca pri privabljanju in zadržanju najboljših zaposlenih : primer mednarodnih IT podjetij v BIH
Ključne besede:BIH, mednarodno podjetje, identiteta podjetja, blagovne znamke, kadri, delodajalci, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj