izpis_h1_title_alt

Vpliv socialnih omrežij na blagovne znamke in njihove porabnike : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kastelic, Maja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kastelic196.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, image, identiteta podjetja, premoženje, socialne mreže, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kastelic]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-15536 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20323558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1245
Število prenosov:227
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trademarks, image, corporate identity, property, social network, consumer behaviour, decision making, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj