izpis_h1_title_alt

Znanstvena i seminarska interpretacija : odnosi književne metodologije i visokošolske didaktike književnosti
ID Kovač, Zvonko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (87,53 KB)
MD5: 2086CADDFAD4F0A55DAF7D9036E47574
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:književna didaktika, didaktika književnosti, visokošolska didaktika, literarna interpretacija, seminarska interpretacija, literarna komunikacija, seminarski kontekst, konstruktivizem, radikalni konstruktivizem, strategija izvajanja, medkulturni dialog, literarne študije, ustvarjalnost
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 251-262
PID:20.500.12556/RUL-154541 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:82.0-801.73:378.147
COBISS.SI-ID:72064354 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.02.2024
Število ogledov:272
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Prispevek problematizira vprašanja interpretacije književnosti v pogojih nenehnega spreminjanja literarne metodologije, aktualnega metodološkega pluralizma in sodobnega pouka književnosti na fakulteti. Avtorjev že uveljavljeni koncept seminarske interpretacije se povezuje z razumevanjem književnosti kot nekakšne "estetske realnosti", jezikovno-estetske komunikacije, ki ji najbolj ustreza pluralna, polivalentna, medkulturno-dialoška konvencija razumevanja in sistemizacije književnosti.

Ključne besede:TITLE:The issue is addressed of how to interpret literature when literary methodology is in a continual state of flux and methodological pluralism prevails, as well as in relation to the current teaching of literature at university. The author's already established concept of seminar interpretation is linked to the understanding of literature as some kind of "aesthetic reality", a linguistic-aesthetic communication that is best served by a pluralistic, polyvalent, intercultural and dialogic approach to understanding and systematising literature./KEYWORDS:literary didactics, didactics of literature, higher education didactics, interpretation of literature, seminar interpretation, literary communication, seminary context, constructivism, radical constructivism, application strategy, intercultural dialogue, creativity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj