izpis_h1_title_alt

Fragmentarna i cjelovita koncepcija tumačenja romana : (u interpretativno-analitičkom sustavu nastave slovenske novije proze)
ID Latković, Ivana (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (80,46 KB)
MD5: DC98BEB3891F8464D5345E1464B74D16
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-25/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:slovenska književnost, književna didaktika, didaktika književnosti, metodične teorije, roman, odlomek, celota, literarne študije, fragmentarna in celovita koncepcija obravnave romana, moderni roman, tradicionalni roman, Ivan Cankar
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 129-136
PID:20.500.12556/RUL-154434 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6-31:371.3
COBISS.SI-ID:72006754 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.02.2024
Število ogledov:874
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Uredniki:Boža Krakar-Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
Leto izida:2008
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Temeljno razlikovanje metodičnih teorij romana izhaja iz razmerja med odlomkom in celotnim besedilom, iz česar posledično nastajata dva temeljna pristopa k obravnavi romana pri pouku, tj. fragmentarna in celovita koncepcija razlage. V skladu s kriterijem poetične, žanrske, tipske individualnosti romaneskne forme, še posebej v kontekstu razlikovanja njene tradicionalne in moderne strukture, se problematizira možnost dosledne, vendar tudi učinkovite aplikacije obeh navedenih konceptov obravnave romana.

Ključne besede:TITLE:The basic differentiation of methodological theories of the novel proceeds from the contrast extract vs. whole text, which leads to two basic approaches to teaching the novel: i. e. fragmentary and integral concepts of interpretation. The possibility of consistent and efficient application of these two concepts is discussed in relation to the criterion of the poetic, generic and type individuality of the novelistic form, especially with regard to distinguishing between its traditional and modern structure./KEYWORDS:Slovene literature, didactics of literature, mettodological theories, novel, fragments, fragmentary and integral concepts of novel interpretation, modern novel, traditional novel, Ivan Cankar

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj