izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke in zaznavanje njenega premoženja na družbenem omrežju TikTok : skupinsko magistrsko delo
ID Kečanović, Hana (Avtor), ID Žmuc, Matic (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kecanovic5166-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, družbena omrežja, osebnost, blagovne znamke, premoženje, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Kečanović, M. Žmuc]
Leto izida:2023
Št. strani:V, 102, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-153884 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:171311363 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:502
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication of brand personality and perception of brand equity on social network TikTok
Ključne besede:marketing, social networks, personality, brands, property, business communications, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj