izpis_h1_title_alt

Nataša Hoić-Božić and Martina Holenko Dlab, Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba, Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku, 2021; 215 pp.: ISBN 978-953-7720-53-7
ID Žerovnik, Alenka (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (343,21 KB)
MD5: D44FBB99BEA9F8046FAE7BC35F9A997B
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1761 Povezava se odpre v novem oknu
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7519/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The book Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba (Introduction to e-Learning: The Pedagogical Challenges of the Digital Age) offers a comprehensive and systematic examination of the topic of e-learning. With a scientific and interdisciplinary approach, the authors provide a comprehensive overview of the various facets of e-learning.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:book review
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 265-270
Številčenje:Vol. 13, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-151859 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
DOI:https://doi.org/10.26529/cepsj.13.3 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:167406595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.10.2023
Število ogledov:397
Število prenosov:52
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-izobraževanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj