Magistrska naloga se ukvarja z jezikovnimi in nejezikovnimi strategijami v oglasih organizacije aktivistov za pravice živali PETA ter večmedialno analizo izbranih oglasnih primerov: Letakov za odrasle, letakov za otroke ter oglaševalskih objav na platformah Instagram ter Facebook. Fokus analize leži na določanju gradnikov oglasov, v njih rabljenih jezikovnih in nejezikovnih sredstev ter na medsebojni primerjavi med letaki kot klasičnim oglaševalskim medijem ter oglaševalskimi objavami na Facebooku in Instagramu na internetu. V ospredju magistrske naloge leži torej večmedialnost in specifične značilosti izbranih medijev kot oglaševalskih sredstev. Glavni namen magistrske naloge je ugotoviti na kakšen način organizacija aktivistov za pravice živali PETA oglašuje netipične oglaševalske tematike, kot npr. mučenje živali, da bi prejemnike njihovih oglaševalskih medijev privedla do spremembe v mišljenju, do spremembe njihovih moralnih vrednot ter do javnega podpiranja pravic živali.
|