Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Medkulturna paradigma slovenistike v tujejezičnem okolju
ID
Bernjak, Elizabeta
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(64,10 KB)
MD5: 11D3C251E5F93950D188A7514510FCE6
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-28/
Galerija slik
Izvleček
Prispevek obravnava medkulturno paradigmo slovenistike v tujejezičnem okolju, kjer se slovenščina poučuje kot tuji in manjšinski jezik. Medkulturni model izobraževanja manjšine in večine je model jezikovne in kulturne integracije. Prispevek oblikuje tudi vprašanja v zvezi z medkulturno paradigmo jezikoslovja ter z medkulturno komunikacijo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
slovenščina
,
slovenščina kot drugi/tuji jezik
,
medkulturno jezikoslovje
,
medkulturna komunikacija
,
medkulturno izobraževanje
,
medkulturna kompetenca
,
jezikovna kompetenca
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2009
Št. strani:
Str. 57-63
PID:
20.500.12556/RUL-150880
UDK:
376.1-054.57:811.163.6;243:316.7
COBISS.SI-ID:
45359458
Datum objave v RUL:
25.09.2023
Število ogledov:
834
Število prenosov:
31
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del monografije
Naslov:
Infrastruktura slovenščine in slovenistike
Uredniki:
Marko Stabej
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:
2009
ISBN:
978-961-237-333-7
COBISS.SI-ID:
248431360
Naslov zbirke:
Obdobja
Številčenje v zbirki:
28
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
The article deals with the intercultural paradigm of Slovene Studies in a context where Slovene is being taught as a foreign and a minority language. The intercultural model of educating both the minority and the majority is one of linguistic and cultural integration. The article also poses questions concerning the intercultural paradigm of linguistics and intercultural communication.
Ključne besede:
intercultural linguistics
,
intercultural Slovene Studies
,
intercultural communication
,
intercultural education
,
intercultural competence
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj