Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Poljsko-slovenske medjezikovne interference kot vzrok napak pri pouku slovenščine kot tujega jezika
ID
Bednarska, Katarzyna
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(81,87 KB)
MD5: F4889BB9FA32D83C7AB828BE2FA800EF
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/
Galerija slik
Izvleček
V prispevku avtorica analizira pisna besedila študentov lektorata slovenskega jezika na Univerzi v Lodžu in opisuje rezultate raziskave interference med poljščino in slovenščino ter sistematizacijo oblikoslovnih napak, ki so nastale zaradi interference.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
slovenščina
,
slovenščina kot drugi/tuji jezik
,
jezikovne interference
,
jezikovne napake
,
jezikovni pouk
,
poljščina
,
Lodž
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 33-37
PID:
20.500.12556/RUL-149192
UDK:
811.163.6'243:811.162.1'242
COBISS.SI-ID:
47700578
Datum objave v RUL:
05.09.2023
Število ogledov:
609
Število prenosov:
42
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del monografije
Naslov:
Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:
Simona Kranjc
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:
2011
ISBN:
978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:
258646784
Naslov zbirke:
Obdobja
Številčenje v zbirki:
30
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
The article describes the role that a learnerʼs native language plays in his second language acquisition and presents the results of an analysis of morphological errors performed on a corpus of papers written by Polish students of Slavic Philology at the University of Lodz. The results show that students make errors based on language transfer. The conclusion is that the analysis of these mistakes may help predict some of those mistakes.
Ključne besede:
language transfer
,
interference
,
language error
,
Slovene as a foreign language
,
second/foreign language acquisition
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj