izpis_h1_title_alt

Vrtec na prostem: Idejna zasnova gozdnega vrtca v kanjonu reke Kokre
ID Zaletelj Iličič, Nina (Avtor), ID Planišček, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kreč, Ana (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (135,68 MB)
MD5: A3FE710C9128AB014770BE8B62C070C3
.pdfPDF - Priloga, prenos (54,00 MB)
MD5: 6FA272CA0F97F0F7CF18FDD4B3E887BC
.pdfPDF - Priloga, prenos (2,50 MB)
MD5: E2EBDB17283372FCCECB9AD4EAEC1483
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
Magistrsko delo raziskuje pedagoške principe in arhitekturne vidike predšolske ustanove, ki so posledica razvoja novih vzgojno-izobraževalnih pristopov za potrebe družbe prihodnosti. V smislu arhitekture se delo osredotoča na zasnovo vrtca, ki ustreza potrebam novih pedagoških smernic s prostori, ki spodbujajo samoiniciativno učenje v naravi. Na ta način vzgojno-izobraževalni proces ne poteka znotraj osnovnih enot igralnic, ampak se razširi na ambiente v okolici. Območje obdelave se nahaja ob kanjonu reke Kokre v Kranju, ki ponuja veliko biotsko raznovrstnost za varstvo in izobraževanje otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdni vrtec, vrtec na prostem, predšolska vzgoja, prvinski prostori učenja, krajinski ambienti, most, kanjon reke Kokre
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FA - Fakulteta za arhitekturo
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-148124 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:158870275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.07.2023
Število ogledov:698
Število prenosov:371
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Outdoor kindergarten: Conceptual design of a forest kindergarten in the Kokra River Canyon
Izvleček:
The Master Thesis explores the pedagogical principles and architectural aspects of a preschool institution, which are the result of the development of new educational approaches for the needs of the society of the future. In terms of architecture, the thesis focuses on the design of a kindergarten that meets the needs of new pedagogical guidelines with spaces that encourage self-initiated learning in nature. In this way, the educational process does not take place within the basic units of the playrooms, but extends to the surroundings. The processing area is located next to the canyon of the Kokra river in Kranj, which offers a great biodiversity for the care and education of children.

Ključne besede:forest kindergarten, outdoor kindergarten, preschool education, primitive learning spaces, landscape environments, bridge, Kokra river canyon

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj