Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Pragmalinguistische Aspekte der Influencer-Werbung in Instagram-Storys
ID
Zadravec, Tomaž
(
Avtor
),
ID
Polajnar Lenarčič, Janja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,09 MB)
MD5: 224479D98A9AA30939FCA1BDD83B78AD
Galerija slik
Izvleček
Die vorliegende Arbeit beleuchtet am Beispiel der Influencer-Werbung in Instagram-Storys, mit welchen sprachlichen und nichtsprachlichen Mitteln sprachliche Handlungen, d. h. Empfehlungen und Ratschläge, erreicht werden können. Die Bandbreite solcher sprachlichen Mittel ist facettenreich, da der Sprecher (Influencer) die Adressaten (Instagram-Nutzer) insofern beeinflussen möchte, dass sie auf die Aufforderungen des Influencers als Produzent des (Video-)Textes reagieren. Nach einer kurzen Einführung in die soziale Plattform Instagram und die theoretischen Aspekte des Aufforderns werden anhand einer Analyse der sprachlichen und nichtsprachlichen Mittel in den ausgewählten Werbestorys deutscher Influencerinnen auf Instagram die wichtigsten Erkenntnisse dieser relativ neuen Werbeform dargestellt. Das Augenmerk liegt dabei auf der Argumentation, den verwendeten sprachlichen (Werbe-)Mitteln und der Art und Weise, wie der Aufforderungsakt – die Empfehlung und der Ratschlag – in den Werbestorys vollzogen wird. Ein Versuch, die typischsten Merkmale von Werbestorys auf Instagram zu modellieren, rundet die Arbeit ab.
Jezik:
Nemški jezik
Ključne besede:
Pragmatik
,
Werbesprache
,
Sprechakte
,
Instagram
,
Influencer
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-148113
COBISS.SI-ID:
164560131
Datum objave v RUL:
27.07.2023
Število ogledov:
1129
Število prenosov:
826
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZADRAVEC, Tomaž, 2023,
Pragmalinguistische Aspekte der Influencer-Werbung in Instagram-Storys
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=148113
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Pragmalingvistični vidiki oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu
Izvleček:
Pričujoče magistrsko delo se posveča raziskovanju jezikovnih in nejezikovnih sredstev za doseganje jezikovnih dejanj (to so priporočanje, svetovanje in nagovarjanje) na primeru oglaševanja vplivnežev v zgodbah na Instagramu. Paleta tovrstnih jezikovnih sredstev je pestra, saj želi govorec (vplivnež) na naslovnike (uporabnike) vplivati, da se ti odzovejo na pozive s strani vplivneža kot tvorca multimodalnega besedila oglaševalske zgodbe na Instagramu. Po kratkem uvodnem delu predstavitve socialne platforme Instagram in teoretičnih vidikih pozivanja so na podlagi analize jezikovnih in nejezikovnih sredstev izbranih oglaševalskih zgodb nemških vplivnic na Instagramu prikazane najpomembnejše ugotovitve te relativno nove oblike oglaševanja. Poudarek je predvsem na argumentaciji, jezikovno uporabljenih (oglaševalskih) sredstvih in načinu, kako je dejanje nagovarjanja oziroma priporočila ubesedeno v oglaševalskih zgodbah. Delo se zaključi s poskusom modeliranja tipičnih značilnosti oglaševalskih zgodb na Instagramu.
Ključne besede:
pragmatika
,
jezik oglaševanja
,
govorna dejanja
,
Instagram
,
vplivneži
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
A systematic review of therapeutic approaches used in experimental models of interstitial cystitis/bladder pain syndrome
Vpliv mezenhimskih celic na rast in diferenciacijo urotelijskih celic v kulturi
Differences in metal ions released from orthodontic appliances in an in vitro and in vivo setting
Fizioterapevtski postopki pri pacientih s patelofemoralnim bolečinskim sindromom - pregled literature
Molecular profiling of inflammatory processes in a mouse model of IC/BPS
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Obravnava kostne bolečine v paliativni oskrbi
Lajšanje bolečine v paliativni oskrbi z glasbo: prikaz dobrih praks
Prva oskrba pacienta ob akutnem koronarnem sindromu
Nazaj