izpis_h1_title_alt

Ethical judgments in the sharing economy : when consumers misbehave, providers complain
ID Culiberg, Barbara (Avtor), ID Čater, Barbara (Avtor), ID Abosag, Ibrahim (Avtor), ID Gidaković, Petar (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,01 MB)
MD5: 4B6D6B1AA5A2A5E170994CB037405DA4
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/beer.12520 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The complex triadic relationships among consumers, providers, and platforms in the sharing economy have led to increasing conflicts in the interactions between the actors involved, especially when it comes to unethical behavior, such as rule breaking by consumers. This paper examines consumer misbehavior from the perspective of their peers, i.e., service providers. In two studies (an experiment and a survey, combined N = 452), we observe a significant positive effect of ethical climate and a significant negative effect of trust in consumers on providers' strictness of ethical judgments of consumer misbehavior and through this on negative word of mouth. Further, the survey results show that the relationship between the strictness of ethical judgments and negative word of mouth is only significant for providers with low or medium levels of trust in the platform. The results highlight the importance of regulating consumer misbehavior in the sharing economy.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, sharing economy, ethics, consumer behaviour, consumer misbehavior, ethical judgment, negative word of mouth, trust
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 517-531
Številčenje:Vol. 32, iss. 2
PID:20.500.12556/RUL-147367 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:2694-6416
DOI:10.1111/beer.12520 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:141459971 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.07.2023
Število ogledov:944
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Business ethics, the environment & responsibility
Založnik:Wiley
ISSN:2694-6416
COBISS.SI-ID:121254915 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, delitvena ekonomija, etika, vedenje potrošnikov

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-1782
Naslov:Vpogled v temne plati tristranskega razmerja v delitveni ekonomiji

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj