Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ethical judgments in the sharing economy : when consumers misbehave, providers complain
ID
Culiberg, Barbara
(
Avtor
),
ID
Čater, Barbara
(
Avtor
),
ID
Abosag, Ibrahim
(
Avtor
),
ID
Gidaković, Petar
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,01 MB)
MD5: 4B6D6B1AA5A2A5E170994CB037405DA4
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/beer.12520
Galerija slik
Izvleček
The complex triadic relationships among consumers, providers, and platforms in the sharing economy have led to increasing conflicts in the interactions between the actors involved, especially when it comes to unethical behavior, such as rule breaking by consumers. This paper examines consumer misbehavior from the perspective of their peers, i.e., service providers. In two studies (an experiment and a survey, combined N = 452), we observe a significant positive effect of ethical climate and a significant negative effect of trust in consumers on providers' strictness of ethical judgments of consumer misbehavior and through this on negative word of mouth. Further, the survey results show that the relationship between the strictness of ethical judgments and negative word of mouth is only significant for providers with low or medium levels of trust in the platform. The results highlight the importance of regulating consumer misbehavior in the sharing economy.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
marketing
,
sharing economy
,
ethics
,
consumer behaviour
,
consumer misbehavior
,
ethical judgment
,
negative word of mouth
,
trust
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 517-531
Številčenje:
Vol. 32, iss. 2
PID:
20.500.12556/RUL-147367
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
2694-6416
DOI:
10.1111/beer.12520
COBISS.SI-ID:
141459971
Datum objave v RUL:
03.07.2023
Število ogledov:
947
Število prenosov:
78
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Business ethics, the environment & responsibility
Založnik:
Wiley
ISSN:
2694-6416
COBISS.SI-ID:
121254915
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
delitvena ekonomija
,
etika
,
vedenje potrošnikov
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-1782
Naslov:
Vpogled v temne plati tristranskega razmerja v delitveni ekonomiji
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj