izpis_h1_title_alt

Nation branding in tourism : the case of Montenegro : master's thesis
ID Popović, Anđela (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/popovic4916-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Črna gora, turizem, država, blagovne znamke, razvoj, trženje, strategija, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Popović]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 68, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-145499 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:148243203 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:610
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Znamčenje države v turizmu : primer Črne gore
Ključne besede:Montenegro, tourism, state, brands, development, marketing, strategy, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj