izpis_h1_title_alt

Human face and cognitive load effects on advertisement attention grabbing and attention guiding : doctoral dissertation
ID Torbarina, Matia (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/Torbarina143-22.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Torbarina]
Leto izida:2022
Št. strani:V, 126, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-145422 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.3)
COBISS.SI-ID:135971331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:446
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinki prisotnosti človeškega obraza v oglasih in kognitivne obremenitve potrošnikov na zbujanje in usmerjanje njihove pozornosti
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, modeli, efektivnost, psihologija, kognitivna znanost, psihologija potrošnika, oglaševanje, disertacije, potrošniki, psihologija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj