Podrobno

Nogometni klubi kot blagovne znamke in njihov odnos z navijači kot porabniki : magistrsko delo
ID Hostnik, Jan (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hostnik4677-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, sponzorstvo, blagovne znamke, identiteta podjetja, premoženje, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Hostnik]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 58, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-142986 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:118059011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:1076
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HOSTNIK, Jan, 2022, Nogometni klubi kot blagovne znamke in njihov odnos z navijači kot porabniki : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Hostnik. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hostnik4677-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Football clubs as brands and their relationship with fans as consumers
Ključne besede:marketing, sports, sponsorhip, brands, corporate identity, property, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pomen kartic zvestobe za porabnike
  2. Vpliv inflacije na nakupne navade milenijcev
  3. Vloga družbenega medija Instagram pri nakupnem vedenju porabnikov
  4. Odnos porabnikov do subliminalnega oglaševanja in vpliv subliminalnih sporočil na nakupno odločitev
  5. Trajnostna naravnanost porabnikov pri nakupu oblačil
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj