izpis_h1_title_alt

Doživljanje razlikovanja glede na spol v zadnji triadi osnovne šole : diplomsko delo
ID Vrhovnik, Anja (Avtor), ID Poštrak, Milko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,00 MB)
MD5: 710B53E9D19DBC80BDD4F6C17A1800F6

Izvleček
V diplomskem delu raziskujem, kako dekleta in dečki zadnje triade osnovne šole doživljajo razlikovanja v šolskem prostoru glede na njihov spol. Z raziskavo sem želela ugotoviti razlike med spoloma, vezane na položaj v osnovni šoli ter kaj dekleta in dečki v šolskem prostoru opredeljujejo kot spolno razlikovanje. Želela pa sem raziskati tudi razlike med spoloma v okviru učnega uspeha ter kakšne so razlike v doživljanju in izražanju čustev med spoloma v šolskem prostoru. Rezultati raziskave so pokazali, da se v razred počutijo vključene tako deklice kot dečki in imajo dober odnos z učitelji in učiteljicami. Kljub temu pa tako dekleta kot dečki opažajo razlikovanja glede na spol v šolskem prostoru. Le-te navajajo v okviru odnosa z učitelji in učiteljicami, kjer je prisotno neenakovredno obravnavanje in razlike v pričakovanjih do dečkov in deklic. Z raziskavo sem ugotovila, da deklice dosegajo boljši učni uspeh kakor dečki. Poleg tega pa tako dekleta kot dečki skrivajo in zadržujejo »negativna čustva« v šolskem prostoru, vendar je izražanje le-teh pri dečkih v domačem, varnem prostoru bolj intenzivno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spol, biološki spol, kulturni spol, osnovna šola, razlikovanja, zadnja triada
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vrhovnik]
Leto izida:2022
Št. strani:148 str.
PID:20.500.12556/RUL-138913 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.614:371:373.3.046-021.66
COBISS.SI-ID:144973571 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.08.2022
Število ogledov:375
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experiencing Gender Differentiation in the Last Three Years of Primary School
Izvleček:
This graduation thesis discusses how girls and boys in the last three years of primary school experience differentiation in school according to their gender. The aim of this research was to identify gender differences related to the situation in primary school and what girls and boys define as sexual differentiation in school. I also wanted to explore the gender differences in the context of learning success and in experiencing and expressing emotions in school. The results of the research showed that both girls and boys feel included in their class and have a good relationship with teachers. Nevertheless, both girls and boys say that they experience gender differentiation in school. In doing so, they highlight their relationship with teachers who treat them unequally and have different expectations towards boys and girls. My research shows that girls achieve better grades than boys. In addition, both girls and boys hide and suppress "negative emotions" in school, but once they are back home in a safe environment, boys express them more intensely.

Ključne besede:gender, biological gender, cultural gender, primary school, differentiation, last three years

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj