Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Položaj narodnih skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ v slovenskem šolstvu
ID
Klun, Jaka
(
Avtor
),
ID
Ermenc, Klara S.
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://ojs.zrc-sazu.si/twohomelands/article/view/10954
Galerija slik
Izvleček
Članek prinaša rezultate raziskave, izvedene med predstavniki zvez kulturnih društev pripadnikov narodov nekdanje SFRJ. Na osnovi polstrukturiranih intervjujev smo ugotavljali, kako sogovorniki ocenjujejo položaj svojih skupnosti v šolstvu in kaj od njega pričakujejo. Rezultati so interpretirani s perspektive multikulturnih politik, ki se v Sloveniji oblikujejo glede na različne pravne statuse narodnih skupin in skupnosti. Rezultati kažejo na odsotnost jasne politike izobraževanja za učence pripadnike narodov nekdanje SFRJ, do česar se sogovorniki kritično opredelijo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
multikulturna izobraževalna politika
,
narodne skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ
,
učenci priseljenci
,
priseljenci
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
09.07.2022
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 187-205
Številčenje:
Letn. 2022, št. 56
PID:
20.500.12556/RUL-138394
UDK:
37.014
ISSN pri članku:
0353-6777
DOI:
10.3986/dd.2022.2.13
COBISS.SI-ID:
115820035
Datum objave v RUL:
19.07.2022
Število ogledov:
817
Število prenosov:
62
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Dve domovini = Two homelands
Skrajšan naslov:
Dve domov.
Založnik:
ZRC SAZU, Založba ZRC, Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije
ISSN:
0353-6777
COBISS.SI-ID:
3025930
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
multicultural education policy
,
national communities of former Yugoslavia’s constitutive nations
,
immigrant students
,
imigrants
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0174
Naslov:
Pedagoško-andragoške raziskave - Učenje in izobraževanje za kakovostno življenje v skupnosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj