izpis_h1_title_alt

Položaj narodnih skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ v slovenskem šolstvu
ID Klun, Jaka (Avtor), ID Ermenc, Klara S. (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.zrc-sazu.si/twohomelands/article/view/10954 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek prinaša rezultate raziskave, izvedene med predstavniki zvez kulturnih društev pripadnikov narodov nekdanje SFRJ. Na osnovi polstrukturiranih intervjujev smo ugotavljali, kako sogovorniki ocenjujejo položaj svojih skupnosti v šolstvu in kaj od njega pričakujejo. Rezultati so interpretirani s perspektive multikulturnih politik, ki se v Sloveniji oblikujejo glede na različne pravne statuse narodnih skupin in skupnosti. Rezultati kažejo na odsotnost jasne politike izobraževanja za učence pripadnike narodov nekdanje SFRJ, do česar se sogovorniki kritično opredelijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:multikulturna izobraževalna politika, narodne skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ, učenci priseljenci, priseljenci
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:09.07.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 187-205
Številčenje:Letn. 2022, št. 56
PID:20.500.12556/RUL-138394 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.014
ISSN pri članku:0353-6777
DOI:10.3986/dd.2022.2.13 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:115820035 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.07.2022
Število ogledov:830
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Dve domovini = Two homelands
Skrajšan naslov:Dve domov.
Založnik:ZRC SAZU, Založba ZRC, Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije
ISSN:0353-6777
COBISS.SI-ID:3025930 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:multicultural education policy, national communities of former Yugoslavia’s constitutive nations, immigrant students, imigrants

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0174
Naslov:Pedagoško-andragoške raziskave - Učenje in izobraževanje za kakovostno življenje v skupnosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj