izpis_h1_title_alt

Uporaba okolja Unity za razvoj 3D računalniške igre
ID PLEŠEC, TRISTAN (Avtor), ID Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (12,73 MB)
MD5: C51339AFC007702885575BADEFF36982

Izvleček
Naloga predstavi potek izdelave igre od začetka do konca v pogonu Unity. Vsi pri izdelavi uporabljeni pripomočki so na voljo brezplačno. Naloga najprej na splošno predstavi pogon Unity, kako se ga uporablja in njegov trenuten položaj na trgu. Predstavi njegov UV in osnovne funkcionalnosti. V naslednjem poglavju se prične opis izdelave igre. Najprej je predstavljena izdelava glavnega menija. Sledi izdelava glavnega dela igre, kar vključuje izdelavo objektov, premikanja igralca, nasprotnikov, UI, detekcije kolizij, animacij in UV. Kasneje je predstavljena tudi izdelava zvočnih efektov in shranjevanja. Na koncu je še razloženo, kako se končno delo izvozi, predstavljeno pa je tudi mnenje prostovoljcev, ki so igro preizkusili.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniška igra, Unity, razvoj igre
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-135528 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:101512195 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.03.2022
Število ogledov:1776
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using the Unity engine for a 3D computer game development
Izvleček:
This diploma presents the process of game development from start to finish in the Unity engine. All assets used during development are available to anyone for free. The diploma first describes the Unity engine itself and where it currently stands on the market. Then it presents its UI and basic functionalities. The next chapter details the making of the game. First, it presents the creation of the main menu. This is followed by the creation of the core gameplay, which includes objects, movement of the player, opponents, AI, collision detection, animations and UI. Later on the creation of sound effects and saving of progress are also explained. Finally, it shows how the final work is exported and presents the opinions of volunteers, who have tested the game.

Ključne besede:computer game, Unity, game development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj