Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
"We go together" : understanding social cause-related purchase intentions of young adults
ID
Arslanagić-Kalajdžić, Maja
(
Avtor
),
ID
Kadić-Maglajlić, Selma
(
Avtor
),
ID
Dlačić, Jasmina
(
Avtor
),
ID
Žabkar, Vesna
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,79 MB)
MD5: 610899660837780F5135ECFC501EBC20
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296321007992?via%3Dihub
Galerija slik
Izvleček
Building on social identity theory, this study sheds light on the interplay of social connections and emotion regulation in determining social cause-related purchase intentions. The focus of the study is on young adults, an age segment whose active role in solving social problems is appreciated today. We examine the context of three South-East European countries with varying levels of familiarity with social cause-related purchases and test the conceptual model using multi-group structural equation modeling. The results show that social connections are positively related to young adults’ social cause-related purchase intentions, while emotion regulation strengthens this relationship in countries where young adults have more opportunities for social cause-related purchases. The study has both theoretical and policy-related implications for multiple stakeholders, including managers, policy makers, and advocacy group representatives.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
marketing
,
trends
,
social connection
,
emotion regulation
,
social cause-related purchase intentions
,
young adults
,
cause-related marketing (CrM)
,
social identity theory
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 130-142
Številčenje:
Vol. 140
PID:
20.500.12556/RUL-134928
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
0148-2963
DOI:
10.1016/j.jbusres.2021.10.072
COBISS.SI-ID:
89827331
Datum objave v RUL:
11.02.2022
Število ogledov:
987
Število prenosov:
239
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of business research
Skrajšan naslov:
J. bus. res.
Založnik:
Elsevier
ISSN:
0148-2963
COBISS.SI-ID:
25694208
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
15.12.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
vedenje potrošnikov
,
trendi
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:
Raziskovalni program
Številka projekta:
P5-0128
Naslov:
Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj