izpis_h1_title_alt

"We go together" : understanding social cause-related purchase intentions of young adults
ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Avtor), ID Kadić-Maglajlić, Selma (Avtor), ID Dlačić, Jasmina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,79 MB)
MD5: 610899660837780F5135ECFC501EBC20
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296321007992?via%3Dihub Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Building on social identity theory, this study sheds light on the interplay of social connections and emotion regulation in determining social cause-related purchase intentions. The focus of the study is on young adults, an age segment whose active role in solving social problems is appreciated today. We examine the context of three South-East European countries with varying levels of familiarity with social cause-related purchases and test the conceptual model using multi-group structural equation modeling. The results show that social connections are positively related to young adults’ social cause-related purchase intentions, while emotion regulation strengthens this relationship in countries where young adults have more opportunities for social cause-related purchases. The study has both theoretical and policy-related implications for multiple stakeholders, including managers, policy makers, and advocacy group representatives.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, trends, social connection, emotion regulation, social cause-related purchase intentions, young adults, cause-related marketing (CrM), social identity theory
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 130-142
Številčenje:Vol. 140
PID:20.500.12556/RUL-134928 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:0148-2963
DOI:10.1016/j.jbusres.2021.10.072 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:89827331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2022
Število ogledov:989
Število prenosov:239
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of business research
Skrajšan naslov:J. bus. res.
Založnik:Elsevier
ISSN:0148-2963
COBISS.SI-ID:25694208 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, trendi

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Raziskovalni program
Številka projekta:P5-0128
Naslov:Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj